--.--.--

スポンサーサイト


2006.03.15

Hi !! Colin

Hi! I'm Colin and I'm a new member of staff here at the Kariyushi Bar. Tonight was nice and relaxed, though at first our guests were a little umm... boisterous! A very merry group from Kagoshima kept us entertained before the first stage, singing their hearts out. I didn't recognise the song but it had the word "chin" repeated a lot. The rest of the evening was very freindly and good-natured with impromptu sets from guests and umm... me! I look forward to meeting you all here soon, I'm not too difficult to spot!
Yoroshiku!
Colin

こんばんは! 私はコリンです、そして、ここ民謡酒場かりゆしの新しいメンバーです。 今夜のお客さんは初めは静かでしたが、お酒が入ってくるにつれ、ウー… 騒々しい! 鹿児島からの非常に陽気なグループは、自分たちの心を歌い第一ステージの前に私たちを楽しませ続けました。 私は歌詞がわかりませんが、「CHIN」という言葉を大いに繰り返していました。 今晩の残りのステージのお客さんは非常にフレンドリーで嬉しかったです。そして、ここで皆さんに会うのを楽しみにしています!
よろしく!
コリン

スポンサーサイト

この記事へのトラックバックURL
http://yoronkariyushiband.blog35.fc2.com/tb.php/68-9e199632
この記事へのトラックバック
この記事へのコメント
管理者にだけ表示を許可する
 
